Instruirea membrilor Asociaţiilor de Economii şi Împrumut

Număr RFSADP/13/38
Categorie Prestator de servicii
Data lansării 26 noi 2013 15:00
Data de încheiere 17 dec 2013 10:00

Termeni de Referinţă

servicii de instruire a membrilor Asociaţiilor de Economii şi Împrumut

pentru anul 2013

CONTEXT

Guvernul Republicii Moldova a semnat cu Fondul Internaţional de Dezvoltare a Agriculturii (IFAD) un Acord cu privire la finanţarea Proiectului de Servicii Financiare Rurale şi Dezvoltare a Businessului Agricol (IFAD V), care are ca scop reducerea sărăciei, princrearea locurilor noi de muncă, generarea veniturilor populaţiei din mediul rural.

Componenta de Servicii Financiare Rurale a Programului oferă finanţare Asociaţiilor de Economii şi Împrumut (AEÎ) pentru creditarea membrilor acestora în scopul dezvoltării afacerilor rurale, agricole şi non-agricole. Componenta prevede şi activităţi de instruire pentru specialiştii AEÎ, cît şi membrii beneficiari de împrumuturi din cadrul Proiectului. Activităţile de instruire sunt organizate prin intermediul companiilor specializateîn prestarea serviciilor de instruire (prestatori de servicii).

OBIECTIVUL ACTIVITĂŢII:

Obiectivul principal al acestei activităţi este instruirea membrilor AEÎ care au beneficiat de finanţare în cadrul Proiectului IFAD şi care au necesitatea de dezvoltare a capacităților cu privire la aspectele tehnice ale investiției. În acest ordin de idei, programul de instruire va include următoarele subiecte:

1. Tehnologii de producere a producţiei legumicole (tomate, castraveţi, ardei dulce) în sere şi/sau câmp deschis, sisteme de protecţie a plantelor;

2. Tehnologii de producere a produselor de origine animală (bovine), servicii de medicină veterinară;

SARCINI ŞI RESPONSABILITĂŢI

În cadrul activităţi de instruire UCIP-IFAD va acoperi costurile de arendă a sălii de instruire, deservirea evenimentului şi costurile asociate angajării companiei de prestări servicii.

Prestatorul de Servicii va fi responsabil de:

· Organizarea prezenţei participanţilor (conform listei coordonate cu UCIP-IFAD);

· Elaborarea programului detaliat de instruire, separat pentru fiecare subiect (cu specificarea duratei în ore, şi numele expertului), a materialelor de instruire (prezentare PowerPoint, exerciţii practice separat pentru fiecare subiect);

· Elaborarea agendei seminarului şi coordonarea cu UCIP-IFAD;

· Prezentarea materialelor în cadrul sesiunilor de instruire (multiplicarea materialelor şi distribuirea a câte o copie fiecărui participant);

· Organizarea unei pauze de cafea şi a unui prinz.

Compania de prestări servicii va asigura echipamentul necesar procesului de instruire (ecran, proiector, flipchart, etc).

Pentru detalii vedeti:

Terms of Reference

CONDIŢIILE DE PREZENTARE A OFERTELOR:

· Pachetului de documente urmează să fie prezentat la adresa UCIP-IFAD: bd. Ştefan cel Mare şi Sfînt, 162, et.13, oficiul 1303, nu mai târziu de17.12.2013 ora 10.00

· Ofertele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la concurs.