Selectarea furnizorilor pentru 7 unități de tehnică şi echipament agricol la dotarea 4 Școli de câmp pentru fermieri din cadrul Programului Rural de Rezilienţă Economico-Climatică Incluzivă

Număr 14/16/PRRECI
Categorie GEF
Data lansării 12 mar 2016 10:00
Data de încheiere 06 apr 2016 10:00

Justificare
În cadrul Programului Rural de Rezilienţă Economico-Climatică Incluzivă (PRRECI) IFAD VI au fost create 9 Scoli de camp pentru fermieri (SCF) cu loturi demonstrative, în baza cărora, în condiţii de câmp, va fi implementată tehnologia conservativă precum și va fi efectuată școlarizarea producătorilor agricoli în utilizarea corectă a tehnologiilor de lucrare minimă a solului (TLMS). Echipamentul si tehnica agricolă va fi utilizata in procesul tehnologic de implementare a tehnologiilor agriculturii conservative de lucrare minima a solului.
Sarcini şi responsabilităţi:
În baza unui concurs naţional, din rândul companiilor ce comercializează tehnică şi echipament agricol utilizat în tehnologia conservativă de prelucrare a solului, în baza ofertelor prezentate spre concurs, vor fi selectate una sau mai multe companii, cu care în perioada imediat următoare va fi semnat un contract/contracte de furnizare a tehnicii şi echipamentului agricol conform condiţiilor şi parametrilor indicaţi mai jos.

  • Obligaţiunile generale ale Ofertantului:
    · Va participa la concursul pentru furnizarea tehnicii agricole, respectând integru cerinţele minime de participare indicate in prezentul Termen de referință.
    · Va prezenta la concurs doar tehnică agricolă nouă ce satisface toate cerinţele indicate în punctul: Tehnica agricolă stabilită pentru procurare.
    · În oferta pentru concurs Va furniza date integre şi veridice privind caracteristica tehnică precum şi capacităţile tehnice ale utilajului propus.
    · Preţul indicat în ofertă va include:
    (i) preţul tehnicii agricole;
    (ii) cheltuielilor de transport pînă la depozitul Beneficiarului;
    (iii) instruirea personalului beneficiarului pentru exploatarea tehnici agricole.
    · În cazul declarării ca câştigător, va livra la depozitul Beneficiarului tehnica agricolă respectând întocmai parametrii, termenii şi condițiile indicate în oferta prezentată la concurs.
    · Tehnica şi/sau utilajul agricol va fi livrat către Beneficiar timp de max. 70 zile din momentul semnării contractului.
    · Va instrui pe deplin personalului Beneficiarului ce urmează să exploateze corect tehnica furnizată.
    · Vă avea responsabilitatea de a menţine funcţionalitatea tehnicii în perioada de garanţie și post-garanție de minimum 2 ani.
    · Va demonstra în scris posibilitatea şi termenii de reparaţie a tehnicii livrate în perioada de garanţie şi post-garanţie.
    · Plata bunurilor v-a fi supusă impozitării la cota 0 (zero) a TVA prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova Nr. 246 din 08.04.2010 cu modificările ulterioare.

    Pentru mai multe detalii Vă rugăm să vedeți:

    Termeni de referință
    Anexe

    Documentele necesare de a fi depuse la concurs:
    Ofertanții vor depune la oficiul UCIP-IFAD oferta tehnică și oferta financiară după cum este indicat in condițiile de prezentare a pachetului de documente. Ofertanții care nu vor respecta aceste condiții NU vor fi admiși la concurs.

    Oferta Tehnică formată din următoarele documente:
    1. Formularul-cerere de participare la concurs (anexa 1);
    2. Formularul ofertei tehnice (anexa 2).
    3. Declaraţie pe propria răspundere (anexa 4)
    4. Certificatul de înregistrare a întreprinderii (copie autentificată);
    5. Copia de pe Extras din registru de stat a persoanelor juridice, eliberat cel mult o luna pînă la depunerea documentelor la licitație;
    6. Documente confirmative de descriere a parametrilor tehnici de la producător (copia parametrilor tehnici din Manualul de exploatare a tehnicii agricole oferite);
    7. Copia certificatului/lor sau altor documente ce confirmă calitatea de reprezentanţi certificaţi (dealeri şi/sau distribuitori oficiali pentru Republica Moldova) ai companiilor producătoare de tehnică şi utilaj agricolă ce a fost înaintată la concurs.
    8. Certificat privind lipsa datoriilor faţă de bugetul de stat emis cel mult 30 de zile pînă la data aplicării la concurs.
    9. Copia contractelor de livrare a tehnicii agricole (min. 1 contract pentru fiecare din ultimii 3 ani).
    10. Descrierea serviciului de asistenţa tehnică şi reparaţie a tehnicii comercializate în cadrul întreprinderii.
    11. Copia contractelor cu sub-contractorul pentru prestarea serviciilor de garanție și deservirea tehnicii în perioada post-garanție (in caz daca nu presteaza servicii proprii).

    Oferta financiară Anexa 3.
    Oferta financiară (se prezintă separat în plic sigilat) trebuie să reflecte preţurile în Dolari SUA. Inclusiv TVA la cota 0 (zero).
    Metoda de selectare a ofertei cîștigătoare
    Ofertantul va fi selectat în concordanță cu prevederile Manualului de implementare PRRECI (IFAD VI) și Manualului de procurări IFAD în baza celui mai mic pret.

    Condițiile de prezentare a ofertei

    • Oferta tehnică urmeaza a fi prezentată în două exemplare: original si copie în plicuri separate.

    Plicul al ofertei tehnice va include: documentele enumerate mai sus pentru oferta tehnică. Anexa nr. 2 va fi prezentată pentru fiecare tip de utilaj separat. Un ofertant poate participa la concurs pentru furnizarea unui sau mai multor tipuri de utilaje pentru care este anunțată licitația.

    • Oferta financiară, urmează să fie prezentată în două exemplare (original si copie), in plicuri separate, pentru fiecare tip de tehnică aparte. Ne respectarea acestei condiții va servi temei pentru excludere din concurs a ofertantului.
    • Pachetul de documente va include Oferta Tehnica (original și copie) şi Oferta financiară (original și copie), fiecare sigilate în plicuri separate şi toate împreună prezentate în plic comun, la fel sigilat. Pe toate plicurile va fi indicată denumirea ofertantului, persoana și telefonul de contact, adresa de e-mail și denumirea concursului la care se aplică.

    · Oferta va fi prezentată la adresa UCIP-IFAD: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 162, et.13, oficiul 1303, pînă la data de 06 aprilie 2016, ora 10:00.

    • Ofertanții care nu vor respecta condițiile de participare la concurs, sau ofertele incomplete si cele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la Concurs.
    • Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de email: office@ifad.md
  • Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de email: office@ifad.md