Invitație la licitație: Selectarea prestatorului de servicii pentru elaborarea unei aplicații web de administrare a bugetului pentru microantreprenori

Number 57/20
Category ABDS
Release date 30 oct 2020 10:00
Closing Date 16 nov 2020 10:00

Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD (UCIP IFAD) în calitate de finanțator, anunţă licitația pentru selectarea prestatorului de servicii pentru elaborarea unei aplicații web de administrare a bugetului pentru microantreprenori;

Pentru a se califica pentru primirea Contractului, ofertanții trebuie să îndeplinească următoarele criterii de eligibilitate:

  1. Persoană juridică – rezident al Republicii Moldova.
  2. Experiență de cel puțin 5 ani în furnizarea de software și servicii de proiectare a paginilor și aplicațiilor web, în efectuarea unor sarcini similare (adică dezvoltarea paginilor/ aplicațiilor web);
  3. Portofoliu de lucrări care ar dovedi excelență profesională cu cel puțin trei proiecte implementate cu succes în ultimii 5 ani;
  4. Personal cu experiență relevantă în dezvoltarea și proiectarea aplicațiilor web;

I  Nu vor fi admise la concurs companiile care:

  1. depun ofertele din numele unui grup, asociații sau consorțium de companii;
  2. nu și-au indeplinit obligațiile în raporturile contractuale anterioare cu UCIP IFAD;
  3. au exercitat sau au fost implicate în practici coercitive de complot, coruptie, frauda în raport cu UCIP IFAD;
  4. sunt în conflict de interese cu Beneficiarul de grant a UCIP IFAD;

 II Ofertanții vor prezenta în cadrul concursului următoarele documente:

  1. Forma standard a ofertei conform Anexei I;
  2. Declarația pe propria răspundere a ofertantului conform Anexei II;
  3. Oferta Financiară conform Anexei III;
  4. Copia certificatului de înregistrare a companiei;
  5. Portofoliu de lucrări care ar dovedi excelență profesională cu cel puțin trei proiecte similare implementate cu succes în ultimii 5 ani;
  6. CV-ul/le Personalului cheie specificat în ToR (forma liberă) cu includerea obligatorie a experienței similare (prezentarea link-urilor aplicațiilor elaborate anterior de aceștia);
  7. CV-ul specialistului din cadrul companiei care se va ocupa de mentenanța aplicației pe perioada de 1 an.

III Comisia de licitaţie nu va accepta oferta dacă:

  1. Oferta este prezentată după termenul limită de depunere, fiind restituită nedeschisă;
  2. Oferta nu conţine informaţia solicitată în invitaţia de participare sau nu corespunde cerinţelor stipulate în aceasta;
  3. Ofertantul a prezentat documente ce derutează sau conţin informaţii false, ori face reprezentări neadecvate pentru a demonstra corespunderea ofertei sale cu cerinţele enunţate în invitaţia de participare;
  4. Cererea de eliberarea a setului de documente pentru participarea la concurs urmează a fi expediată la adresa: procurement@ucipifad.md

IV Licitația se va desfășura conform metodei de procurare „Licitație Naţională” specificată încadrul din Manualul de Procurări IFAD (septembrie 2010).

V Achizițiile efectuate în cadrul Programelor IFAD cad sub incidenţa Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova Nr. 246 din 08 aprilie 2010, „Cu privire la modul de aplicare a cotei zero a TVA”.

VI Termenul limită de prezentare a ofertelor este data de 16 noiembrie 2020, ora 10.00.

Setul de documente, cu aplicarea ştampilei umede pe fiecare filă a acestuia, urmează să fie depus în 2 plicuri sigilate, separate (1 original şi 1 copie) cu specificarea pe acestea a numărului Licitației 57/20 PRR Selectarea prestatorului de servicii pentru elaborarea unei aplicații web de administrare a bugetului pentru microantreprenori, ambele plicuri introduse într-un plic extern comun.

VII Întrebările cu privire la licitație pot fi transmise la adresa de email: procurement@ucipifad.md.

 VIII UCIP IFAD este în drept de a anula licitația în orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertei la cerințele stabilite în documentele de licitație sau alte motive justificate.