**Extins 05.06.14**Prestatori de servicii de logistică pentru organizarea seminarelor (PSFRDBA)

Number RFSADP/14/12
Category Prestator de servicii
Release date 27 mar 2014 12:00
Closing Date 05 jun 2014 12:00

Termeni de referinţă:

Prestatori de servicii de logistică

pentru organizarea seminarelor de școlarizare a producătorilor agricoli în sezonul 2014

Proiectul de Servicii Financiare Rurale şi Dezvoltarea Businessului Agricol (PSFRDBA), finanţat de Fondul Internaţional pentru Dezvoltarea Agriculturii şi implementat de către Unitatea Consolidata pentru Implementarea Proiectelor IFAD, este conceput pentru a contribui la reducerea sărăciei rurale în Moldova, prin promovarea accesului către o gamă completă de servicii adecvate şi integrate financiar. Un accent special este atribuit produselor şi serviciilor care sprijină dezvoltarea durabilă a veniturilor îmbunătăţite pentru cele mai vulnerabile şi mai sărace grupuri în zonele rurale.

Sarcini şi responsabilităţi:

În baza unui concurs naţional, UCIP-IFAD, va angaja un prestator de servicii, în continuare „Executor”, ce va avea ca sarcină asigurarea compartimentului de logistică în organizarea și petrecerea activităţilor de școlarizare și promoțional-didactice pe întreaga perioada a anului 2014.

Pe durata anului 2014 sunt preconizate 15-20 seminare tematice, organizate in toate zone geografice a Moldovei

În responsabilitatea Executorului va fi:

  • Stabilirea şi coordonarea cu UCIP-IFAD a listei participanţilor
  • Invitarea participanţilor
  • Coordonarea agendei activităților cu experții angajați și colaboratorii UCIP-IFAD
  • Multiplicarea materialelor de instruire
  • Distribuirea consumabililor și materialelor pentru fiecare participant
  • Organizarea la necesitate a pauzelor de cafea și prânzului pentru fiecare activitate
  • Coordonarea la necesitate a activităților de logistică cu co-organizatorii
  • Arenda la necesitate a sălilor de instruire
  • Aranjamentul sălilor și/sau organizarea locurilor de instruire în câmp,
  • Asigurarea echipamentului tehnic auxiliar: monitor, proiector, ecran, computator, generator (daca va fi cazul), etc.
  • Asigurarea la necesitate a transportului pentru deplasarea participanților și instructorilor
  • Perfectarea și prezentarea listelor participanților la activități.

    Terms of Reference

    Anexa

    Aspecte finale

  • Pachetul de documente, pe care se indică denumirea concursului şi posturii la care aplică, urmează să fie prezentat la adresa UCIP-IFAD: bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, 162, et.13, oficiul 1303, nu mai târziu de **EXTINS pana la 05.06.2014** ora 12.00,Pachetul de documente se va depune în două exemplare (un original si copia) și va include Oferta Tehnica şi Oferta financiară, fiecare sigilate în plicuri separate şi prezentate în plic comun, la fel sigilat. Pe fiecare plic se indică tipul de ofertă(tehnică, financiară, tehnică copie, sau financiară, copie ).

· Ofertele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la concurs.

· Întrebări, clarificări şi precizări la Termenii de Referinţă pot fi adresate persoanei de contact Iurie Uşurelu, (373) 22 21 06 24.