**Extins 14.08.2017**Selectarea experților naționali pentru acordarea consultanței și asistenței tehnice beneficiarilor Programelor IFAD în domeniile agricole finanțate

Number 18/17/PRRECI
Category RFS
Release date 10 may 2017 10:00
Closing Date 14 aug 2017 17:00

În baza unui concurs național, UCIP-IFAD va selecta 5 experți, câte unul pentru fiecare domeniu de interes, iar fiecare din aceste domenii va fi administrat de expertul selectat. Expertul va fi selectat și angajat pe termen de până la 31.12.2017.

SARCINI ŞI RESPONSABILITĂȚI:

În cadrul acestei activități, expertul va asigura asistența consultativă beneficiarilor Programelor IFAD, iar UCIP-IFAD va acoperi costurile asociate angajării expertului care va fi responsabil de:

1. Furnizarea serviciilor de consultanță, calitativ și în termen, în formă scrisă, cu demonstrații video după caz, în domeniul pentru care a fost selectat;

2. Vizite la locul desfășurării afacerii (după caz), pentru identificarea și evaluarea corectă a problemelor apărute și propuneri de soluționare a acestora;

3. Menținerea registrului de evidență a consultărilor efectuate (conform formatului oferit de către UCIP-IFAD);

4. Întocmirea raportului anual de activitate;

CERINŢE PRIVIND EXPERIENȚA ȘI CALIFICAREA:

La concurs pot aplica persoane fizice cît și persoane juridice,dacă au contractați experți care să corespundă următoarelor condiții minime de eligibilitate*:

1. Este persoană fizică, cetățean al Republicii Moldova sau persoană juridică;

2. Deține licență de studii superioare în domeniul pentru care aplică în calitate de expert;

3. Are experiență în servicii de instruire sau consultanță individuală (informație detaliată pe ultimii 3 aniva fi prezentată conform anexei 1);

4. Dispune de capacități tehnice necesare pentru a asigura calitativ și în termen consultanțe și asistență Beneficiarilor Programului (calculator personal, conectare la internet, cameră video, mijloc de transport (anexa 2);

5. Vorbește fluent limbile românăși rusă.

* Aplicanții ce nu vor satisface toate cerințele indicate mai sus vor fi eliminate din concurs.

Pentru mai multe detalii Vă rugăm să consultați:

Termeni de referință

Anexe

CONȚINUTUL OFERTEI:

Aplicanții sunt invitați să prezinte documentele ce ar confirma nivelul său de calificare, inclusiv: oferta tehnică şi oferta financiară, care vor fi prezentate separat, în plicuri sigilate, original şi o copie (fiecare original şi fiecare copie va avea plicul său sigilat şi ştampilat în locul de lipire). Menţionaţi denumirea concursului pe fiecare plic, zona pentru care aplicați, denumirea ofertantului, precum şi conţinutul plicului (oferta tehnică original/oferta tehnică copie, oferta financiară original/ofertă financiară copie).

Companiile care nu vor respecta aceste condiţii NU vor fi admise la concurs.

Oferta tehnicava include:

1. Scrisoare de motivare (cu menționarea obligatorie a experienței anterioare a expertului în domeniul pentru care aplică, precum și a proiectelor la care acesta a luat parte sau participă în continuare, etc. (sinteză scurtă);

2. În cazul persoanelor juridice, acestea vor prezenta adițional Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice (copie autentificată);

3. CV-ul cu informații detaliate;

4. Copia autentificată a diplomei de studii superioare și post universitare (dacă este).

5. Informația pentru ultimii3 ani despre experiență în participarea la seminare, instruiri și alte evenimente în calitate de raportor, vorbitor, conferențiar, etc (Anexa 1).

6. Informație despre experiența pedagogică/științifică în domeniul pentru care aplică (în ani) (Anexa 2).

7. Informația despre experiența practică (după numărul de întreprinderi agricole asistate/consultate în ultimii 3 ani) (Anexa 3).

8. Informații cu privire la capacitatea tehnică necesară (Anexa 4).

9. Forma anexa 1 – 4, completate conform formatului solicitat, semnate şi ștampilate.

10. Declarația pe propria răspundere, conform anexei 5.

Oferta financiară(Atenție! se prezintă în plic separat sigilat)va includetoate costurile serviciilor de consultanță, conform anexei 6, după cum urmează:

1. Consultație în scris prin email(per consultație/subiect);

2. Consultație în scris prin emailcu demonstrare video (per consultație/subiect);

3. Consultație la locul desfășurării afacerii (per consultație);

4. Cheltuieli de transport (per km);

Oferta financiară va detalia fiecare tip de cost după cum este solicitat. Costul serviciilor trebuie să fie prezentat în dolari SUA*. Aplicanții care nu vor respecta această condiţie vor fi excluse din concurs.

Oferta va fi prezentată la adresa UCIP-IFAD: bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 162, et.13, oficiul 1303, pînă la data de 14 august 2017, ora 17:00.

Ofertele incomplete și cele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la Concurs.

INFORMAȚII ADIȚIONALE:

UCIP-IFAD este în drept de a anula licitația în orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertelor la cerințele stabilite în documentele de licitație sau alte motive justificate

Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de e-mail: office@ifad.md