**Extins 23.01.2017** Selectarea prestatorului de servicii pentru elaborarea materialelor de instruire și prestarea serviciilor de instruire a formatorilor în domeniul agriculturii conservative și ecologice

Number 44/16/PRRECI
Category GEF
Release date 21 oct 2016 10:00
Closing Date 23 jan 2017 10:00

SARCINILE PRESTATORULUI DE SERVICII

1. Elaborarea manualului de instruire pentru formatori și fermieri în domeniile AC și AE.
2. Elaborarea programului de instruire a formatorilor (tema, număr de ore, forma de instruire, numele profesorului/expertului care va preda tema, etc).
3. Elaborarea testelor-grilă de verificare a cunoștințelor pe baza cărora vor fi eliberate certificate de instruire a persoanelor ce vor obține scorul total minim necesar.
4. Identificarea persoanelor care vor fi instruite în calitate de formatori și întocmirea listelor per grup de instruire, coordonarea listelor cu UCIP-IFAD.
5. Organizarea seminarelor de instruire: invitarea participanților la instruire, cazarea, alimentarea, pregătirea sectoarelor pentru instruirea practică și demonstrare, asigurarea sălii dotate cu echipament specializat, asigurarea cu materiale de instruire (pe stick-uri de memorie USB, minim 4 GB) și rechizite (carnet de notițe, stilou, creion, ecuson), organizarea vizetelor în teren (coordonarea vizetelor cu proprietarii terenurilor și asigurarea transportului pentru participanți), contractarea profesorilor/experților.
6. Evaluarea cunoștințelor participanților la instruire, imprimarea certificatelor de acreditare în calitate de formator în domeniul AC și AE.
7. Prezentarea rapoartelor intermediare în termen de 10 zile după organizarea fiecărui seminar ce vor include: lista participanților (cu semnăturile în original a acestora), lista
participanților cazați (cu semnăturile în original a acestora), testele grilă în original, copia certificatelor de instruire, concluzii și recomandări, poze, etc.
8. Actele de primire-predare a materialelor elaborate și serviciilor prestate.

CRITERII MINIME DE ELIGIBILITATE A PRESTATORULUI DE SERVICII

1. Persoana juridică înregistrată în Republica Moldova sau consorțiu de persoane juridice.
2. Experiență în prestarea serviciilor similare de cel puțin 5 ani.
3. Echipa de experți propuși pentru prestarea serviciilor posedă studii superioare în domeniul agronomiei sau alte domenii relevante.
Documentele necesare pentru a fi depuse: Ofertanții vor depune la oficiul UCIP-IFAD oferta tehnică și oferta financiară după cum este indicat în condițiile de prezentare a pachetului de documente. Ofertanții care nu vor respecta aceste condiții NU vor fi admiși la concurs.  Oferta tehnică trebuie să includă următorul set de documente: 1. Copia certificatului de înregistrare/decizia de înregistrare și Extrasul din Registrul de stat al persoanelor juridice; 2. Profilul instituției (descriere succintă a activității și a realizărilor, Anexa nr.1);
3. Structura manualului ce urmează a fi elaborat cu indicarea temelor, capitolelor, numărul de pagini pentru fiecare temă, lista autorilor la fiecare tema sau capitol. Va fi anexată adnotarea în limba română și rusă; 4. Programul de instruire ce urmează a fi elaborat în care se va indica: tema, numărul de ore de instruire, forma de instruire (teoretica sau practica), numele expertului/profesorului;
5. Metodologia de instruire şi evaluare a cunoștințelor; 6. Lista specialiștilor care vor participa la elaborarea manualului și prestarea serviciilor de instruire a formatorilor, se va anexa CV-ul întregii echipe de experți/profesori, copia diplomelor de licență, învățămînt superior și/sau diplomelor de grad științific în domeniul agriculturii/ protecției plantelor /pedologie şi alte domenii relevante (conform Anexei nr.2); 7. Declarația privind veridicitatea datelor și informației prezentate (Anexa nr. 3).  Oferta financiară se prezintă în dolari SUA. o Pentru persoanele juridice costul serviciilor va fi prezentat ținînd cont de valoarea serviciilor supuse impozitării la cota 0 (zero) a TVA prin Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova Nr. 643 din 26.08.2011. o Oferta financiară va specifica separat costul total pentru elaborarea manualului și costurile pentru serviciile de organizare și instruire formatorilor (anexa 4).

Pentru mai multe detalii Vă rugăm să consultați:

Termeni de referință
Anexe

Condițiile de prezentare a pachetului de documente
– Pachetul de documente va include oferta tehnică (original și copie) şi oferta financiară (original și copie), fiecare sigilate în plicuri separate (total 4 plicuri) şi toate împreună prezentate în plic comun, la fel sigilat. Pe toate plicurile (4+1) va fi indicată denumirea ofertantului, persoana și telefonul de contact, adresa de e-mail și denumirea concursului la care se aplică.
– Oferta va fi prezentată la adresa UCIP-IFAD: bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 162, et.13, oficiul 1303, pînă la data de 14 noiembrie 2016, ora 10:00. 06 decembrie 2016, ora 10:00, 23 decembrie 2016, ora 10:00. 23 ianuarie 2017, ora 10:00.
– Ofertele incomplete și cele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la Concurs.
– Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de email: office@ifad.md

INFORMAȚII ADIȚIONALE:
– UCIP-IFAD este în drept de a anula licitația la orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertelor cu cerințele stabilite în documentele de concurs sau alte motive justificate.