**Extins 27.07.2017**Selectarea prestatorului de servicii pentru organizarea și petrecerea seminarelor de instruire destinate tinerilor antreprenori – beneficiari ai programelor IFAD, cu tema ,,Piața de desfacere a producției agricole – posibilități

Number 24/17/PRRECI
Category RFS
Release date 12 may 2017 10:00
Closing Date 27 jul 2017 17:00

UCIP-IFAD va selecta un prestator de servicii pentru organizarea seminarelor de instruire cu tema ,,Piața de desfacere a producției agricole – posibilități și constrângeri”.

În cadrul acestor seminare vor fi abordate și discutate următoarele subiecte:

  • Recoltarea, condiționarea, ambalarea și livrarea produselor către centrele locale de distribuție angro sau la retelele de suprermarket-uri (posibilități de comercializare (angro/retail), cerințe de livrare, calitate, legislație, taxe și costuri de tranzacționare);
  • Recoltarea, condiționarea, ambalarea și exportul producției – piețe, cerințe de livrare, calitate, legislație, procedura de export, logistică, taxe și costuri de tranzacționare;
  • Comercializarea producției la procesatori – condiții de tranzacționare.

SARCINI ŞI RESPONSABILITĂȚI:

În cadrul acestei activități de instruire, prestatorul de servicii va asigura logistica activităților și angajarea experților pentru instruirea tinerilor antreprenori-beneficiari ai Programelor IFAD, la fel va contactareprezentanți ai companiilor menționate mai sus, iar UCIP-IFAD va acoperi costurile asociate angajării companiei de prestări servicii care va fi responsabilă de:

  1. Asigurarea/contractarea formatorilor (experților) pe ambele domenii solicitate, conform prezentul ToR;
  2. Contactarea companiilor care vor asigura gazduirea vizitelor și organizarea acestora;
  3. Contactarea și organizarea prezenței reprezentantului companiei invitate pentru discuții;
  4. Elaborarea programului detaliat de instruire cu indicarea numărului de ore pentru lecţii teoretice şi aplicaţii practice;
  5. Elaborarea materialelor de instruire (prezentare PowerPoint, exerciții practice separat pentru fiecare subiect, ș.a.);
  6. Comunicarea și organizarea prezenței participanților la instruire;
  7. Multiplicarea materialelor de instruire şi distribuirea a câte o copie fiecărui participant, la solicitare – transmiterea materialului prin email;
  8. Arenda sălii de instruire și asigurarea cu echipamentul necesar procesului de instruire (ecran, proiector, flipchart, etc.);
  9. Asigurarea participanților cu rechizite necesare (carnet, pix, mapă);
  10. Asigurarea participanților cu 1 prânz și 2 pauze de cafea;
  11. Elaborarea testelor și aprecierea cunoştinţelor acumulate în rezultatul instruirii.

CERINŢE PRIVIND EXPERIENȚA ȘI CALIFICAREA:
Companiile care aplică trebuie să întrunească următoarele condiții minime de eligibilitate*:

1. are experiență în organizarea seminarelor de instruire de orice tematică (informație detaliată pe ultimii 3 aniva fi prezentată conform anexei 1);

2. dispune de capacități tehnice de organizare a cursurilor de instruire (anexa 2);

3. are personal sau contractați formatori cu experiență în domeniul instruirilor sau experiență de lucru (în ultimii 10 ani) în agromarketing (anexa 3).

4. are contractați agenți economici (anexa 4)care vor găzdui vizitele și vor participa pentru discuții după cum este indicat în capitolul ARANJAMENTE din prezentul ToR;

5. Este disponibilă să petreacă seminarele de instruire pentru ambele domenii solicitate și pentreu toate regiunile.

* Companiile ce nu vor satisface toate cerințele indicate mai sus vor fi eliminate din concurs.

Pentru mai multe detalii accesați:

Termeni de referință

Anexe

CONDIȚIILE DE PREZENTARE A PACHETULUI DE DOCUMENTE:

Pachetul de documente va include Oferta tehnica (original și copie) și oferta financiară (original și copie), fiecare sigilate în plicuri separate (total 4 plicuri) și toate împreună prezentate în plic comun, la fel sigilat.

Pe toate plicurile (4+1) va fi indicat denumirea ofertantului, persoana și telefon de contact, adresa de e-mail, denumirea concursului la care se aplică.

Oferta va fi prezentată la adresa UCIP-IFAD: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 162, et.13, oficiul 1303, până la data de 07.06.2017,

26 iunie 2017, 17 iulie 2017, 27 iulie 2017, ora 17:00.

Ofertele incomplete și cele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la Concurs.

INFORMAȚII ADIȚIONALE:

UCIP-IFAD este în drept de a anula licitația în orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertelor la cerințele stabilite în documentele de licitație sau alte motive justificate

Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de e-mail: office@ifad.md