**Extins 30.09.2016** Selectarea responsabililor tehnici la supravegherea lucrărilor de ameliorare și/sau înființare a învelișurilor de iarbă

Number 36/16/PRRECI
Category GEF
Release date 25 jul 2016 10:00
Closing Date 30 sep 2016 10:00

Sarcini și responsabilități:
În baza unui concurs național, UCIP-IFAD va selecta unul sau mai mulți(la necesitate) experți în calitate de responsabili tehnici pentru supravegherea lucrărilor de ameliorare/înființare a învelișurilor de ierburi (înierbarea viilor/livezilor și terenurilor degradate, ameliorarea pășunilor și finețurilor (amenajament pastoral), cultivarea culturilor intercalate în rînduri și benzi, crearea fîșiilor de filtrare în jurul bazinelor de apă, crearea benzilor de protecție de-a lungul terenurilor arabile, înierbarea teraselor, ameliorarea terenurilor contaminate cu substanțe chimice). Fiecare responsabil tehnic va putea supraveghea concomitent maxim 5 proiecte. Experții vor fi selectați pe un termen de 4 ani, cu evaluarea performanței și contractare anuală.

Responsabilul tehnic va avea următoare responsabilități:
1. Vizite în teren pentru verificarea volumelor de lucrări efectuate de Beneficiar la înființarea/reabilitarea învelișurilor de ierburi în conformitate cu Planul de cheltuieli aprobat.
2. Verificarea și aprecierea calității lucrărilor de înființare/reabilitare a învelișurilor de ierburi și întocmirea recomandărilor pentru lichidarea neajunsurilor la executarea lucrărilor, cu indicarea termenilor de executare.
3. Depistarea şi informarea imediată a Angajatorului despre includerea în dările de seamă privind lucrările executate a lucrărilor care de fapt nu au fost efectuate.
4. Colectarea de la Beneficiar a documentelor confirmative privind costul lucrările executate şi verificarea lor.
5. Întocmirea Procesului-verbal privind finalizarea lucrărilor, cu indicarea volumelor de lucrări și costurilor efectuate la preînsămînțare și însămînțare cu respectarea prevederilor planului de cheltuieli, indicarea neajunsurilor și termenii de lichidare).
6. Întocmirea și prezentarea actului de recepție finală a lucrărilor de ameliorare/înființare și întocmirea Certificatului de plată.
7. Promovarea procedurilor Angajatorului şi asigurarea transparenței implementării proiectului în rîndurile beneficiarilor.
Responsabilul tehnic îşi asumă răspunderea materială individuală deplină faţă de investitor şi beneficiar pentru verificarea corectă a execuției lucrărilor de înființare/reabilitare a învelișurilor de ierburi, inspectarea tuturor aspectelor în legătură cu desfăşurarea proiectului din punct de vedere al profesionalismului, calităţii, respectării standardelor calitative şi a specificațiilor cantitative descrise în Planul de cheltuieli.

Criterii de eligibilitate:

  1. Experiență de lucru în domeniul agriculturii, biologiei, ecologiei, amenajării și exploatării pădurilor, pășunilor, grădinilor publice cel puțin 5 ani (tabelul 1, anexa 1);
  2. Experiență anterioară de prestare a serviciilor la supravegherea tehnică la executarea lucrărilor și/sau la executarea lucrărilor de ameliorare/înființare a învelișurilor de ierburi, ameliorarea terenurilor de fînețe și pășunat, înierbarea plantațiilor de vii și livezi etc. (tabelul 2, anexa 1);
  3. Studii în domeniul agriculturii, biologiei, ecologiei, amenajării și exploatării pădurilor, pășunilor, grădinilor publice (tabelul 3, anexa 1).

Pentru mai multe detalii Vă rugăm să consultați:

Termeni de referință
Anexe

Nu vor fi eligibili:

  • Persoanele juridice sau fizice nu vor fi eligibili pentru supravegherea tehnică, dacă tot aceștia execută lucrările de ameliorare/înființare a învelișurilor de ierburi la proiectul care îl supraveghează.
Condițiile de prezentare a pachetului de documente

  • Pachetul de documente va include oferta tehnică (original și copie) şi oferta financiară (original și copie), fiecare sigilate în plicuri separate (total 4 plicuri) şi toate împreună prezentate în plic comun, la fel sigilat. Pe toate plicurile (4+1) va fi indicată denumirea ofertantului, persoana și telefonul de contact, adresa de e-mail și denumirea concursului la care se aplică.
  • Oferta va fi prezentată la adresa UCIP-IFAD: bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 162, et.13, oficiul 1303, pînă la data de 19 august 2016, ora 10:00. 30 august 2016, ora 10:00, 16.09.2016 ora 10:00 30.09.2016, ora 10:00.
  • Ofertele incomplete și cele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la Concurs.
  • Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de email: office@ifad.md

Informații adiționale:

  • UCIP-IFAD este în drept de a anula licitația la orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertelor cu cerințele stabilite în documentele de concurs sau alte motive justificate.