Selectarea furnizorilor pentru 2 unități de tehnică şi echipament agricol la dotarea 2 Școli de cîmp pentru fermieri din cadrul Programului Rural de Rezilienţă Economico-Climatică Incluzivă

Number 08/17/PRRECI
Category GEF
Release date 10 feb 2017 10:00
Closing Date 03 mar 2017 10:00

Criterii minime de eligibilitate:

Companiile participante la concurs ca ofertanţi vor fi declaraţi eligibili doar dacă vor întruni toate condiţiile de mai jos :

  • Persoană juridică – rezident al Republicii Moldova.
  • Experienţă în comercializarea tehnicii şi echipamentului agricol de min. trei ani (min. un contract de livrare a tehnicii pentru fiecare din ultimii 3 ani)
  • La concurs pot participa companiile ce sunt reprezentanţi certificaţi (dealeri şi/sau distribuitori oficiali pentru Republica Moldova) ai companiilor producătoare de tehnică şi utilaj agricol.
  • Asigură serviciul de garanţie a tehnicii propuse.
  • Oferă servicii de deservire și reparație în perioda post garanţie pentru tehnica livrată.
  • Oferă serviciu de asistenţă tehnică, consultație și instruire a personalului beneficiarului pentru punerea în aplicație a tehnicii procurate și mentenanță.
  • Parametrii tehnici a tehnicii agricole propuse vor fi în concordanţă deplină cu Condiţiile minime solicitate în prezentul Termen de referință.
  • Nu are restanţe de plăţi către instituţiile publice la achitarea taxelor și impozitelor.
  • Ofertanții care depun ofertele din numele unui grup, asociații sau consorțium de companii nu vor fi eligibili.

Documentele necesare de a fi depuse la concurs:

Ofertanții vor depune la oficiul UCIP-IFAD oferta tehnică și oferta financiară după cum este indicat in condițiile de prezentare a pachetului de documente. Ofertanții care nu vor respecta aceste condiții NU vor fi admiși la concurs.

Oferta Tehnică formată din următoarele documente:

1. Formularul-cerere de participare la concurs (anexa 1);

2. Formularul ofertei tehnice (anexa 2) ;

3. Declaraţie pe propria răspundere (anexa 4);

4. Certificatul/decizia de înregistrare a întreprinderii (copie autentificată);

5. Copia de pe Extras din Registrul de stat a persoanelor juridice, eliberat cel mult o luna pînă la depunerea documentelor la licitație;

6. Documente confirmative de descriere a parametrilor tehnici de la producător (copia parametrilor tehnici din Manualul de exploatare a tehnicii agricole oferite);

7. Copia certificatului/lor sau altor documente ce confirmă calitatea de reprezentanţi certificaţi (dealeri şi/sau distribuitori oficiali pentru Republica Moldova) ai companiilor producătoare de tehnică şi utilaj agricolă ce a fost înaintată la concurs.

8. Certificat privind lipsa datoriilor faţă de bugetul de stat emis cel mult 30 de zile pînă la data aplicării la concurs;

9. Copia contractelor de livrare a tehnicii agricole (min. 1 contract pentru fiecare din ultimii 3 ani) ;

10. Descrierea serviciului de asistenţa tehnică şi reparaţie a tehnicii comercializate în cadrul întreprinderii;

11. Copia contractelor cu sub-contractorul pentru prestarea serviciilor de garanție și deservirea tehnicii în perioada post-garanție (in caz daca nu presteaza servicii proprii).

Oferta financiară Anexa 3.

Oferta financiară (se prezintă separat în plic sigilat) trebuie să reflecte preţurile în Dolari SUA.

Inclusiv TVA la cota 0 (zero).

Metoda de selectare a ofertei cîștigătoare

Ofertantul va fi selectat în concordanță cu prevederile Manualului de implementare PRRECI (IFAD VI) și Manualului de procurări IFAD în baza celui mai mic pret.

Pentru mai multe detalii Vă rugăm să consultați:

Termeni de referință
Anexe

Condițiile de prezentare a ofertei

· Oferta tehnică urmeaza a fi prezentată în două exemplare: original si copie în plicuri separate. Plicul ofertei tehnice va include: documentele enumerate mai sus pentru oferta tehnică. Anexa nr. 2 va fi prezentată pentru fiecare tip de utilaj separat. Un ofertant poate participa la concurs pentru furnizarea unui sau mai multor tipuri de utilaje pentru care este anunțată licitația.

· Oferta financiară, urmează să fie prezentată în două exemplare (original si copie),in plicuri separate, pentru fiecare tip de tehnică aparte. Ne respectarea acestei condiții va servi temei pentru excludere din concurs a ofertantului.

· Pachetul de documente va include Oferta Tehnica (original și copie) şi Oferta financiară (original și copie), fiecare sigilate în plicuri separate şi toate împreună prezentate în plic comun, la fel sigilat. Pe toate plicurile va fi indicată denumirea ofertantului, persoana și telefonul de contact, adresa de e-mail și denumirea concursului la care se aplică.

· Oferta va fi prezentată la adresa UCIP-IFAD: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 162, et.13, oficiul 1303, pînă la data de 03.03.2017, ora 10:00.

· Ofertanții care nu vor respecta condițiile de participare la concurs, sau ofertele incomplete si cele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la Concurs.

· Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de email: office@ifad.md

Informații adiționale:

· UCIP-IFAD este în drept de a anula licitația în orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertelor la cerințele stabilite în documentele de licitație sau alte motive justificate.

· Toată informația solictată,inclusiv tehnică, este obligatorie de a fi indicată. Necompletarea parametrilor tehnici va fi considerată ca lipsa a parametrului/opțiunii.