**UPDATED**Prestatori de servicii pentru verificarea destinației creditelor acordate (PSFRDBA)

Number RFSADP/14/14
Category Prestator de servicii
Release date 04 apr 2014 12:00
Closing Date 25 apr 2014 12:00

Termeni de referinţă:

Prestatori de servicii pentru verificarea destinației creditelor acordate tinerilor antreprenori

Proiectul de Servicii Financiare Rurale şi Dezvoltarea Businessului Agricol (PSFRDBA), finanţat de Fondul Internaţional pentru Dezvoltarea Agriculturii şi implementat de către Unitatea Consolidata pentru Implementarea Proiectelor IFAD, este conceput pentru a contribui la reducerea sărăciei rurale în Moldova, prin promovarea accesului către o gamă completă de servicii adecvate şi integrate financiar. Un accent special este atribuit produselor şi serviciilor care sprijină dezvoltarea durabilă a veniturilor îmbunătăţite pentru cele mai vulnerabile şi mai sărace grupuri în zonele rurale.

Sarcini şi responsabilităţi:

În baza unui concurs naţional, UCIP-IFAD, va angaja un prestator de servicii, în continuare „Executor”, ce va avea ca sarcină verificarea destinaţiei creditelor acordate de către Unitatea Consolidată pentru implementarea programelor IFAD, prin vizitarea și intervievarea tinerilor antreprenori, în baza căruia se va completa un chestionar (Fișă de confirmare).

În responsabilitatea Executorului va fi:

  • Efectuarea pregătirilor iniţiale privind deplasările în teren (determinarea personalului ce va avea drept scop analizarea şi completarea fişelor, tipărirea acestora şi a altor documente necesare la efectuarea deplasării);
  • Instruirea personalului ce va efectua vizitele în teritoriu;
  • Asigurarea deplasărilor către 250 de beneficiari credite/granturi in baza fișelor oferite de către UCIP-IFAD. Beneficiarii sunt amplasați in toate raioanele Moldovei;
  • Asigurare cu minim 3 poze a fiecărui beneficiar la locul de lucru, și bunurilor procurate din sursele IFAD;
  • Completarea „Fişei de confirmare privind utilizarea grantului conform destinaţiei” – Anexa 1;
  • Completarea se va efectua conform „Ghidului de confirmare a utilizării creditului/grantului conform destinaţiei” elaborat de către UCIP-IFAD – Anexa 2;
  • Asigurarea veridicităţii datelor;
  • Perfectarea și prezentarea listelor beneficiarilor ce au fost vizitaţi, precum şi fişele de confirmare ale acestora;

Terms of Reference

Anexa 1

Anexa 2

**UPDATED** Pentru a facilita estimarea costurilor privind transport, vedeti lista cu destinatiile geografice si numarul benefiriarilor la acestea (Anexa 3)

Anexa 3

Aspecte finale

  • Pachetul de documente, pe care se indică denumirea concursului la se care aplică, urmează să fie prezentat la adresa UCIP-IFAD: bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, 162, et.13, oficiul 1303, nu mai târziu de 25 aprilie 2014, ora 12:00.Pachetul de documente se va depune în două exemplare (un original si copia) și va include Oferta Tehnica şi Oferta financiară, fiecare sigilate în plicuri separate şi prezentate în plic comun, la fel sigilat. Pe fiecare plic se indică tipul de ofertă(tehnică, financiară, tehnică copie, sau financiară, copie ).
  • Ofertele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la concurs.
  • Întrebări, clarificări şi precizări la Termenii de Referinţă pot fi adresate persoanei de contact Igor Spivacenco, (373) 22 21 06 24.