**Extins 02.02.2017** Organizarea și petrecerea seminarelor de instruire pentru AEÎ pentru anul 2017

Номер 47/16/PRRECI
Категория RFS
Дата выхода 22 ноя 2016 10:00
Дата окончания 02 фев 2017 10:00


SARCINI ŞI RESPONSABILITĂȚI:
În cadrul acestor activităţi de instruire, Prestatorul de Serviciu va asigura logistica activităților și angajarea experților pentru instruirea AEÎ, iar UCIP-IFAD va acoperi costurile asociate angajării companiei de prestări servicii care va fi responsabilă de:
1. Asigurarea/contractarea formatorilor: pentru activitatea 1 – în comun cu CNPDCP; pentru activitatea 3- în comun cu Alternative Internaționale de Dezvoltare AO și CNPF;
2. Elaborarea programului detaliat de instruire și a materialelor de instruire (prezentare PowerPoint, exerciții practice ș.a.);
3. Comunicarea și organizarea prezenței participanților la instruire;
4. Multiplicarea materialelor de instruire şi distribuirea a câte o copie fiecărui participant
5. Arenda sălii de instruire și asigurarea cu echipamentul necesar procesului de instruire (ecran, proiector, flipchart, etc.) –pentru activitatea 3 – Sala de instruire va fi asigurată suplimentar cu computere (max 2 persoane / computer).
6. Asigurarea participanților cu rechizite necesare (carnet, pix, mapă);
7. Asigurarea participanților cu pauze de cafea -2 per zi, prânz- 1 per zi.

RAPORTĂRI ȘI TERMENE:
În rezultatul activității de instruire, prestatorul de servicii va livra către UCIP-IFAD, în termen de maxim 15 zile calendaristice, următoarele materiale (pe suport material şi digital):
· Raportului final, care va descrie activitățile efectuate, resursele utilizate şi recomandările pentru următoarele activități de instruire;
· Ca anexă la raport vor fi incluse listele participanților la instruire cu semnătură (inclusiv denumirea AEÎ și datele de contact), toate materialele de instruire şi alte documente elaborate pe parcursul activității, inclusiv in versiune electronică.
Raportul final, documentele anexate, actul de îndeplinire a serviciilor vor fi aprobate de către UCIP-IFAD, ele constituind baza achitării serviciilor efectuate.

CERINŢE PRIVIND EXPERIENȚA ȘI CALIFICAREA:
Companiile care aplică trebuie să întrunească următoarele condiții*:
1. are experiență în prestarea serviciilor de organizare a seminarelor de instruire, cu prezentarea informațiilor detaliate pe ultimii 3 ani (anexa 1);
2. dispune de capacități tehnice de organizare a cursurilor de instruire (anexa 2);
3. are contractați, pentru activitatea 1, în calitate de formatori – reprezentanți ai CNPDCN (prezentarea scrisorii de recomandare eliberată de CNPDCN).
4. are contractați, pentru activitatea 2, formatori cu experiență în domeniu în companiile de recuperare a datoriilor și de reprezentare în instanțele de judecată în cazuri de colectare/recuperare a datoriilor;
5. are contractați, pentru activitatea 3, formatori cu experiență în domeniu (în comun acord cu Alternative Internaționale de Dezvoltare AO și CNPF (prezentarea scrisorii de recomandare eliberată de CNPF).
* Companiile ce nu vor satisface toate cerințele indicate mai sus vor fi eliminate din concurs.

CONȚINUTUL OFERTEI:
Companiile interesate sunt invitate să prezinte documentele ce ar confirma nivelul său de calificare, inclusiv: oferta tehnică şi oferta financiară, care vor fi prezentate după cum este stipulat în condițiile de prezentare a pachetului de documente. Companiile care nu vor respecta aceste condiții NU vor fi admise la concurs.

Pentru mai multe detalii Vă rugăm să consultați:

Termeni de referință
Anexe

CONDIȚIILE DE PREZENTARE A PACHETULUI DE DOCUMENTE:
§ Pachetul de documente va include Oferta tehnica (original și copie) și oferta financiară (original și copie), fiecare sigilate în plicuri separate (total 4 plicuri) și toate împreună prezentate în plic comun, la fel sigilat.
§ Pe toate plicurile (4+1) va fi indicat denumirea ofertantului, persoana și telefon de contact, adresa de e-mail, denumirea concursului la care se aplică.
§ Oferta va fi prezentată la adresa UCIP-IFAD: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 162, et.13, oficiul 1303, până la data de 26 decembrie 2016, ora 10:00. 20.01.2017, ora 10:00. 02.02.2017, ora 10:00.

§ Ofertele incomplete și cele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la Concurs.

INFORMAȚII ADIȚIONALE:
§ UCIP-IFAD este în drept de a anula licitația în orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertelor la cerințele stabilite în documentele de licitație sau alte motive justificate
§ Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de email: office@ifad.md