Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD (UCIP IFAD) în calitate de finanțator, anunţă licitația pentru selectarea prestatorului de servicii pentru elaborarea unei aplicații web de administrare a bugetului pentru microantreprenori;
Pentru a se califica pentru primirea Contractului, ofertanții trebuie să îndeplinească următoarele criterii de eligibilitate:
- Persoană juridică – rezident al Republicii Moldova.
- Experiență de cel puțin 5 ani în furnizarea de software și servicii de proiectare a paginilor și aplicațiilor web, în efectuarea unor sarcini similare (adică dezvoltarea paginilor/ aplicațiilor web);
- Portofoliu de lucrări care ar dovedi excelență profesională cu cel puțin trei proiecte implementate cu succes în ultimii 5 ani;
- Personal cu experiență relevantă în dezvoltarea și proiectarea aplicațiilor web;
I Nu vor fi admise la concurs companiile care:
- depun ofertele din numele unui grup, asociații sau consorțium de companii;
- nu și-au indeplinit obligațiile în raporturile contractuale anterioare cu UCIP IFAD;
- au exercitat sau au fost implicate în practici coercitive de complot, coruptie, frauda în raport cu UCIP IFAD;
- sunt în conflict de interese cu Beneficiarul de grant a UCIP IFAD;
II Ofertanții vor prezenta în cadrul concursului următoarele documente:
- Forma standard a ofertei conform Anexei I;
- Declarația pe propria răspundere a ofertantului conform Anexei II;
- Oferta Financiară conform Anexei III;
- Copia certificatului de înregistrare a companiei;
- Portofoliu de lucrări care ar dovedi excelență profesională cu cel puțin trei proiecte similare implementate cu succes în ultimii 5 ani;
- CV-ul/le Personalului cheie specificat în ToR (forma liberă) cu includerea obligatorie a experienței similare (prezentarea link-urilor aplicațiilor elaborate anterior de aceștia);
- CV-ul specialistului din cadrul companiei care se va ocupa de mentenanța aplicației pe perioada de 1 an.
III Comisia de licitaţie nu va accepta oferta dacă:
- Oferta este prezentată după termenul limită de depunere, fiind restituită nedeschisă;
- Oferta nu conţine informaţia solicitată în invitaţia de participare sau nu corespunde cerinţelor stipulate în aceasta;
- Ofertantul a prezentat documente ce derutează sau conţin informaţii false, ori face reprezentări neadecvate pentru a demonstra corespunderea ofertei sale cu cerinţele enunţate în invitaţia de participare;
- Cererea de eliberarea a setului de documente pentru participarea la concurs urmează a fi expediată la adresa: procurement@ucipifad.md
IV Licitația se va desfășura conform metodei de procurare „Licitație Naţională” specificată încadrul din Manualul de Procurări IFAD (septembrie 2010).
V Achizițiile efectuate în cadrul Programelor IFAD cad sub incidenţa Hotărîrii Guvernului Republicii Moldova Nr. 246 din 08 aprilie 2010, „Cu privire la modul de aplicare a cotei zero a TVA”.
VI Termenul limită de prezentare a ofertelor este data de 16 noiembrie 2020, ora 10.00.
Setul de documente, cu aplicarea ştampilei umede pe fiecare filă a acestuia, urmează să fie depus în 2 plicuri sigilate, separate (1 original şi 1 copie) cu specificarea pe acestea a numărului Licitației 57/20 PRR Selectarea prestatorului de servicii pentru elaborarea unei aplicații web de administrare a bugetului pentru microantreprenori, ambele plicuri introduse într-un plic extern comun.
VII Întrebările cu privire la licitație pot fi transmise la adresa de email: procurement@ucipifad.md.
VIII UCIP IFAD este în drept de a anula licitația în orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertei la cerințele stabilite în documentele de licitație sau alte motive justificate.