Extins prin relansare: Invitație la concurs: Lucrări civile privind construcția drumului din beton asfaltic cu lungimea de 1,3 km din com. Trușeni, (str. Durlești, s. Dumbrava) mun. Chișinău

Номер 11/23 PRR
Категория Infrastructura
Дата выхода Итерация 1: 23 фев 2023 10:00Итерация 2: 24 март 2023 0:00
Дата окончания Итерация 1: 24 март 2023 10:00Итерация 2: 07 апр 2023 10:00

Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD, din numele beneficiarilor programului, invită companiile interesate să prezinte oferte pentru participarea la Licitația privind achiziționarea lucrărilor civile privind construcția drumului din beton asfaltic cu lungimea de 1,3 km din com. Trușeni, (str. Durlești, s. Dumbrava) mun. Chișinău.

Ofertanții interesați să depună oferta trebuie să solicite documentația de licitație prin expedierea la adresa menționată mai jos a unui e-mail sau a unei scrisori în care să ofere datele complete de contact ale ofertantului conform modelului cererii atașate în cadrul anunțului de licitație. În acest fel ne asigurăm că toți ofertanții vor primi și actualizările privind acest document de licitație.

Cererea de eliberarea a setului de documente urmează a fi expediate la adresa: office@ucipifad.md și procurement@ucipifad.md.

Modelul cererii poate fi descărcat aici: Cerere.

 Cerințe minime:       

  • Volumul minim anual de lucrări de construcții necesare pentru acceptarea Ofertantului, în oricare dintre ultimii trei ani, va fi: 30 mln MDL (treizeci milioane lei);
  • Experiența pe parcursul ultimilor 2 ani ca prim contractant în construcția a cel puțin unei lucrări de aceeași valoare şi complexitate echivalentă cu lucrările solicitate de Angajator (pentru a satisface această cerinţă, lucrările indicate trebuie să fie finalizate în proporţie de minim 80%);
  • Diriginte de șantier atestat în domeniul construcțiilor rutiere (a. drumuri şi piste de aviaţie și b. poduri): cu prezentarea obligatorie a certificatelor care atestă acest fapt;
  • Propuneri pentru disponibilitatea echipamentului esențial (propriu, leasing, chiria, etc.) enumerat în Datele despre Licitație.

Documente obligatorii pentru a fi prezentate:

(a) Extras din Registrul Independent  (pentru Societăţile pe Acţiuni) sau Extrasul din Registrul de Stat al întreprinderilor şi organizaţiilor (pentru Societăţile cu Răspundere Limitată) sau Decizia de Fondare (pentru Întreprinderile Individuale) privind structura capitalului asociaților întreprinderilor

(b) prezentarea obligatorie a certificatelor care atestă că contractantul are angajat diriginte de șantier atestat în domeniul construcţiilor rutiere   (a. drumuri şi piste de aviaţie și b. poduri);

(c) Bilanţul contabil anual pentru ultimii 2 ani de dare de seamă, vizat de organele de statistică

(d) Formularul standard al ofertei;

(e) Lista cantităţilor de lucrări cu indicarea preţurilor ;

(f) Informaţia despre calificare şi documentele anexate la aceasta (inclusiv copia Procesului verbal de terminare a unei lucrări de aceeași valoare și complexitate);

(g) Garanţia de participare la licitaţie;

(h) Aviz de la Agenția pentru Supraveghere Tehnică;

(i) Graficul calendaristic de executare a lucrărilor;

(j) Declaraţia privind conduita etică şi neimplicarea în practici frauduloase și de corupere;

(k)  Declarație proprie răspundere privind situația personală a operatorului economic.

 Ofertanții trebuie să prezinte împreună cu oferta:

(a) Copia autentificată a certificatului de înregistrare a întreprinderii ofertantului;

(b) Copia autentificată a Certificatului privind Lipsa datoriilor față de bugetul public national

(c) Document care va confirma că dispuneţi  de un laborator pentru testarea materialelor de construcţie şi a lucrărilor sau un contract încheiat cu un laborator autorizat pentru a efectua aceste testări.

 Odată cu oferta trebuie să se depună și o garanție pentru participarea la licitație.

Licitația se va desfășura conform metodei de procurare „Licitație competitivă la nivel național” (National Competitive Bidding) specificată în Manualului de Procurări IFAD (decembrie 2020);

Participantul la licitație va pregăti un original şi o copie a ofertei (documentelor) cu specificarea respectivă pe plic: “Originalul ofertei”, “Copia ofertei”.  Originalul documentelor şi copia lor se sigilează în două plicuri separate cu inscripţia “Original” şi “Copia”, care împreună se vor sigila într-un plic suplimentar (comun). De asemenea, în plicul comun se va include, pe suport electronic (CD, stick USB, etc.), varianta electronică scanată a ofertei depuse. Varianta scanată inclusă pe suport electronic trebuie sa fie aceeași ca și oferta depusă în Original. În cazul apariţiei unor inexactităţi, grupul de lucru al  Autorităţii contractante se va conduce de original. Originalul şi copia ofertei vor fi semnate de Ofertant sau reprezentantul împuternicit. Acest drept trebuie să fie confirmat prin delegaţia (procura) anexată la ofertă.

Toate paginile ofertei trebuie semnate şi ştampilate de către Ofertant. Oferta participantului la licitaţie nu trebuie să conţină alte file, corectări, cu excepţia filelor corectate, confirmate prin semnătura şi ştampila.

Nu vor fi admise la concurs companiile care: nu și-au indeplinit obligațiile în raporturile contractuale anterioare cu UCIP IFAD,  au exercitat sau au fost implicate în practici coercitive de complot, coruptie, frauda în raport cu UCIP IFAD.

UCIP IFAD îşi rezervă dreptul de a anula procedura de licitaţie şi de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, în cazul în care sesizează lipsa unei concurenţe efective, se află în imposibilitatea acoperirii financiare sau în cazurile necorespunderii ofertelor cerinţelor stabilite în invitaţia de participare, fără a-şi crea astfel anumite obligaţii faţă de ofertanţi.

Beneficiarul va înregistra doar ofertele prezentate până la data limită de depunere a acestora şi în ordinea cronologică a recepționării.

Ofertele urmează a fi prezentate în plicuri sigilate pînă la data de 24 Martie 2023, ora 10:00,  07 Aprilie 2023, ora 10:00 (extins prin relansare)

Deschiderea ofertelor va avea loc online, prin intermediul platformei Zoom. Data și ora ședinței de deschidere va fi comunicată ulterior.

Întrebările cu privire la licitație pot fi transmise la adresa de email: procurement@ucipifad.md

Attn: Igor Tomița, Asistent în procurări, of.  1303, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 162, Chișinău, MD-2004, Republica Moldova. E-mail: procurement@ucipifad.md