Responsabil tehnic la construcția rețelei de aprovizionare cu apă pentru irigare cu lungimea de 1,9 km și a bazinului de acumulare, către terenurile agricole din satul Jora de Mijloc r-nul Orhei

Номер 20/16/PRRECI
Категория Строительные работы
Дата выхода 06 апр 2016 10:00
Дата окончания 06 май 2016 10:00
Supravegherea lucrărilor civile privind construcția rețelei de aprovizionare cu apă pentru irigare cu lungimea de 1,9 km și a bazinului de acumulare, către terenurile agricole din satul Jora de Mijloc r-nul Orhei
Numărul de referinţă: IRECR/IRRG/WS -2016/01
Costul estimativ a lucrărilor fără TVA: 2 000 000 Lei

Sarcini și responsabilități generale
1. Verificarea volumelor de lucrări și materiale, efectuarea supravegherii calităţii lucrărilor de construcţie şi completarea Registrului de lucrări şi cărţii tehnice;
2. Efectuarea controlului şi completarea documentelor de execuţie necesare pentru rapoartele de lucrări executate prezentate de Contractor;
3. Lucrul cu Contractorul în vederea identificării problemelor şi raportarea lor imediată către Primărie, Client şi Angajator;
4. Colectarea de la Contractor a rapoartelor privind lucrările executate şi verificarea lor;
5. Depistarea şi informarea imediată a Angajatorului despre includerea în dările de seamă privind lucrările executate a lucrărilor care de fapt nu au fost efectuate;
6. Monitorizarea respectării termenului de finisare a lucrărilor de construcţie conform contractului semnat cu Contractorul;
7. Prezentarea regulată a rapoartelor în conformitate cu prevederile contractului;
8. Promovarea procedurilor Angajatorului şi asigurarea transparenţei implementării proiectului în rândurile beneficiarilor.
Responsabilul tehnic îşi asumă răspunderea materială personală și deplina faţa de Angajator şi client care l-a angajat pentru verificarea corectă a execuţiei lucrărilor de construcţie, inspectarea tuturor aspectelor în legătură cu desfăşurarea proiectului din punct de vedere al profesionalismului, calităţii, respectării standardelor calitative şi a specificaţiilor cantitative descrise în documentaţia tehnică anexată la contractul încheiat de Beneficiar cu Contractorul.

Pentru mai multe detalii Vă rugăm să vedeți:

Termeni de referință
Anexe

Condițiile de prezentare a pachetului de documente

Pachetul de documente va include Oferta Tehnica (original și copie) şi Oferta financiară (original și copie), fiecare sigilate în plicuri separate (total 4 plicuri) şi toate împreună prezentate în plic comun, la fel sigilat. Pe toate plicurile (4+1) va fi indicată denumirea ofertantului, persoana și telefonul de contact, adresa de e-mail și denumirea concursului la care se aplică.
 Ofertanții care nu vor respecta condițiile de prezentare a ofertelor vor fi excluși din concurs.
 Oferta va fi prezentată la adresa UCIP-IFAD: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 162, et.13, oficiul 1303 nu mai târziu de 06 mai 2016, ora 10:00.
 Ofertele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la Concurs.
Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de email: office@ifad.md

Informații adiționale:
 UCIP-IFAD este în drept de a anula licitația în orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertelor la cerințele stabilite în documentele de licitație sau alte motive justificate.