SARCINI ȘI RESPONSABILITĂȚI:
Serviciile de asistenţătehnicăşi suport, care urmeazăa fi acordate în baza prezentului ToR, vor cuprinde următoarele sarcini:
1. asistenţă la elaborarea planului de afaceri pentru obţinerea resurselor financiare ale PRRECI prin intermediul instituţiile financiare participante (băncile comerciale și AEÎ) și rambursarea parțială a investițiilor tinerilor antreprenori;
2. servicii de consultanță necesare privind inițierea/dezvoltarea afacerii, pe durata elaborării planului de afaceri;
Companiile acreditate vor asigura calitatea planului de afaceri prin veridicitatea şi complexitatea informaţiei necesară instituției financiare şi UCIP-IFAD pentru decizie la aprobarea finanțării și pentru monitorizarea afacerii (proiect-structura planului de afaceri şi informaţia solicitată este accesibilă pe pagina web a UCIP-IFAD: www.ifad.md).
Calitatea fiecărui plan de afaceri va fi verificată, pe toată durata contractului de servicii, de către operatorul băncii şi colaboratorul UCIP-IFAD.
Companiile acreditate vor implica participarea clientului la elaborarea planului. UCIP-IFAD, la etapa de examinare a cererii de finanţare, va discuta cu potenţialul beneficiar, pentru a asigura că clientul a participat la procesul de elaborare a planului de afaceri, cunoaşte datele tehnice, economice şi financiare privind afacerea, condiţiile şi sursa de finanţare.
CERINŢE PRIVIND EXPERIENŢA ȘI CALIFICAREA:
1. Companie cu experienţăîn activități de instruire privind dezvoltarea afacerilor rurale a agenților economici/întreprinderile mici şi mijlocii din spațiul rural;
2. Companie cu experienţăde lucru în elaborarea planurilor de afaceri pentru dezvoltarea acitivităților rurale;
3. Personal titular cu experienţăîn elaborarea planurilor de afaceri;
4. Companie rezidentă a Republicii Moldova.
CONDIŢIILE DE PREZENTARE A OFERTELOR:
§ Pachetul de documente va include Oferta tehnica (original și copie) și oferta financiară (original și copie), fiecare sigilate în plicuri separate (total 4 plicuri) și toate împreună prezentate în plic comun, la fel sigilat.
§ Pe toate plicurile (4+1) va fi indicat denumirea ofertantului, persoana și telefon de contact, adresa de e-mail, denumirea concursului la care se aplică.
§ Oferta va fi prezentată la adresa UCIP-IFAD: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 162, et.13, oficiul 1303, până la data de 10 martie 2017, ora 10:00.
§ Ofertele incomplete și cele care vor fi prezentate după expirarea termenului limită stabilit nu vor fi admise la Concurs.
Pentru mai multe detalii Vă rugăm să consultați:
INFORMAȚII ADIȚIONALE:
§ UCIP-IFAD este în drept de a anula licitația în orice etapă de concurs din motivul imposibilității acoperirii financiare ori din motiv de necorespundere a ofertelor la cerințele stabilite în documentele de licitație sau alte motive justificate
§ Pentru clarificări și concretizări scrieți pe adresa de email: office@ifad.md