Asistent prestare servicii Soft

Număr RSFRM/12/22
Categorie Prestator de servicii
Data lansării 02 oct 2012 9:00
Data de încheiere 09 oct 2012 17:00

SOLICITARE DE EXPRIMARE A INTERESULUI

Selectarea unui asistent de prestare a serviciilor

02.10.2012

 

Condiții de angajare:  temporar oct-dec, 2012

Locul de lucru:  or. Chișinău, UCIP-IFAD

Data începerii lucrului:  imediat după selectare

Termenul limită de depunere a actelor: 09.10.2012

Unitatea Consolidată pentru Implementarea Programelor IFAD creată pe lângă Ministerul Agriculturii şi Industriei Alimentare (MAIA)prin Hotărârea Guvernului nr. 980 din 25.09.2000 (cu modificările şi completările ulterioare)este responsabilă de implementarea Programelor Fondului Internaţional pentru Dezvoltare Agricolă (IFAD) în Republica Moldova. 

Pentru menţinerea evidenţei, monitorizarea, evaluarea și raportare la implementarea proiectelor in derulare, UCIP-IFAD a elaborat un nou Sistem Informaţional de Management cu bază de date. Pentru punerea în aplicație a programului este necesar de trecere în baza de date a datelor tuturor activităţilor Proiectelor in derulare. În legătură cu cele expuse UCIP-IFAD anunță concurs pentru selectarea unui asistent local pentru prestare de servicii în vederea deservirii bazei de date la etapa de lansare.

Angajatul va vi responsabil pentru:

–         Deservirea electronică a bazei de date a UCIP-IFAD (1C8:2);

–         Introducerea informației pentru fiecare componentă din cadrul Programelor, în baza dosarelor beneficiarilor;

–         Introducerea datelor beneficiarilor de asistență tehnică în cadrul Programelor, în baza listelor de participare.

–         Completarea cu date cifrice și textuale a dosarelor electronice ale beneficiarilor în baza de date;

–         Verificarea corespunderii datelor.

Cerințe față de candidat:

–         Studii in economie, contabilitate, finanțe;

–         Cunoașterea 1C – Contabilizare;

–         Experiență și operativitate la introducerea datelor  în baza de date;

–         Cunoașterea programelor Microsoft Office;

–         Abilități analitice și de comunicare;

–         Atenție și responsabilitate;

–         Capacitate de asimilare a noilor cunoștințe.

Candidații vor transmite prin intermediul poștei electronice: office@ifad.md, mesaj marcat „Asistent baza de date”, la care va fi alăturat scrisoarea de exprimare a interesului și CV-ul sau la numărul de fax.: 022 87 16 59 

Termenul limită pînă la sfîrșitul zilei 09.10.2012.

Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.